söndag 23 september 2012

Jag kom mig runt...

Idag gjorde jag mitt första träningspass på tre veckor då jag både haft ögoninflammation & nåt  segt virus. Jag & Camilla sprang milen på Vitberget, riktigt härligt ute i spåret. Dock kändes det att man haft en lång vila, benen var hyfsade, men andningen var något helt annat.

På fredag bär det av till Stockholm. Och i och med att vi ska flyga så kommer jag princip att även tävla då för att ha maxpuls i en timme borde ju räknas som ett hårt träningspass om & än det beror på rädsla!? Haha! Stackars Camilla kommer att ha det hon gör & även se till att det inte blir tåg alternativt buss på hemfärden !

Trots att uppladdningen har varit minst sagt allt annat än optimalt så ser vi framemot Lidingöloppet på lördag! Starten för oss går 13:50 och det viktigaste nu är inte tiden utan att komma sig i mål! Och jag lovar det Camilla att det kommer inte att bli som i starten i Sälen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar