tisdag 5 juni 2012

5 Juni?

När andra var på bal tog jag på mig mössa(?) och underställ inför kvällens löptur. Efter en dag av göra både det, det det och det så hade jag helst av allt skippat träning. Träningspartnern har halsont och kurerar sig idag vilket inte gjorde motivationen högre.

Premiärsprang Mobacken som äntligen tinat fram. Efter några kilometer i rätt lugnt tempo fick jag äntligen syn på en rygg framför. Såg hur han började snegla bakåt när jag närmade mig och förmodligen när han såg att det var en tjej som kom springande så ökade hans halvlunk rätt rejält (förmodligen hade han sitt första beach2012pass). Tog rygg och började springa sådär lagom stressande nära utan att göra ansats att springa om. Blev en rätt fin sträcka med bra flås tills killen tvärstannar, slänger sig ner föratt ...knyta skorna? Ja då var det roliga slut och jag fortsatte vidare. Sprang Mobacken - Älvsbacka, hela rundan runt drygt 14 km. 

Motala 15 juni, 8-14, Stor sol, flau vin, 2 m/s fra vest - Fortsättning följer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar