torsdag 31 maj 2012

2,5 kilo


Idag fick vi som tur var cykelsällskap av Joel. Joel har nämligen en sån där cykelpump som jag och Johanna inte sett skymten av på typ 70 mil. Resultatet var ungefär ett lufttryck på strax under 3 kilo på bakdäcken, något högre fram. Jo jäklar vad det rullade på därefter. Nu berodde det delvis på att vi slutade halverst att cykla i bredd och till o me att Johanna tystnade...en stund =).

Nu är det som sagt inte länge kvar och det ska bli spännande att se hur jag och Johanna ska lyckas ta oss ner till Motala med cyklar och tillbehör.

"Camilla, vi når ju inte ens upp för att kunna ta ned cyklarna från biltaket?!"

Vi lär aldrig blir nå proffs men roligt har vi på vägen!

1 kommentar:

  1. Jag skulle vilja säga att resultatet blev ett lufttryck på 8 kilo och en snittfart på 30 km/h... och ni blev inte ens trötta. Själv är jag slut så jag ångrar nästan att jag inte gav mig själv ett handikapp genom att bara pumpa i 5 kilo i era däck. :)

    SvaraRadera