söndag 22 april 2012

Massage & träning...

Efter två dagar med i Umeå med bland annat träning på IKSU och Scandic Plazas gym blev det idag en löptur och lite styrketräning hemmavid(situps,armhävningar, utfall m.m.).

Måste säga att det är första gången på länge som benen känts rätt pigga & det var nog tack vare Lindas födelsedagspresent till mig - en benmassage. Stort tack Linda! Trots att jag i princip aldrig har stretchat i hela mitt liv och mitt motto är "Varför börja stretcha nu?", så fick jag väl godkänt då hon trott att mina ben skulle vara en betydligt större utmaning än de var!

Dock känner jag fortfarande av fotlederna, trots mina nyinköpta kompressionsstrumpor från Nike! Jag håller nu mina tummar att de skor jag nu beställt kommer att göra underverk, annars är det nog läge för ett besök hos en sjukgymnast! Men men, det är ju ett tag kvar till Lidingöloppet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar